Sunday, June 24, 2012

恐怖的故事

今天又和父母聊到小时候的故事。

本来说我小时候有多么地爱哭,多么地霸道,突然就说起了令人毛骨悚然的东西。

我天生就比其他的小孩坏。妈妈说四个孩子当中,顾我顾得最辛苦。一旦我生病,就惨了。我会不停的哭,哭得好为止。有一次,我还是几个月的婴儿的时候,我病了很久。看医生都看不好,于是妈妈就带我去庙里问神。神说我容易招惹到那些好兄弟,所以我小时候,身上都带了好多护身符。床上的枕头,被等都有。

我妈妈不是很迷信。不过这一类的东西发生了很多次。我小时候就病了很多次,吃药也吃不好,去庙的次数也很多。最邪的是每一间庙都说我特别容易招惹那些好兄弟,劝我还未到三岁前,决不能在傍晚五点后出门。我家的佣人时常都有带我出去散步的习惯。从那一次开始,我就再也没有五点后出门了。

这三年,妈妈有时也必不得已必须在晚上时带我出去。结果,每一次出门后,第二天一定会生病。有时晚上站在门口,也会生病。还好只是到三岁,要不然我真的很惨。

我怀疑,小时候我有见过他们吗?因为我印象中,我记得有和他们一起玩过。妈妈说小时候,我没什么出门, 所以从来没有小孩陪我玩。玩具都是我一个人玩的。不过,我有印象,我小时候,有很多人看我玩玩具,跟我说话。。。。。























吓到了?!最后一段是骗人的。哈哈



5 comments:

  1. =3= gt tricked by u for the last para..i tot u reli met the thing..i was like "OMG..u did met the things b4..and play with the things together sumore..cnt imagine how kong bu it is"

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahah! so u were afraid?? if it really happened on me u sure will wan to know many stories right!hahaha! actually i am quite scare also. =3=

      Delete
  2. wan lo..wan noe if reli how they treat u, then after tat how u keep away from them after 3 yrs old and blablabla..omg..but in front is true de ryte?also vy 邪 lo..go out then sure gt sick

    ReplyDelete
  3. =.= when i scroll down got blank then i got some thoughts. by the way, since you so easy got interaction with them, i have a thing to tell also. by the time u switch off ur laptop. you'll see a pair of eyes looking at you before you close it. like seriously to u.

    ReplyDelete
    Replies
    1. is that a cold joke?? hahha, i took a few mins to try to understand. emmm... or is it suppose to be scary eh?? HAHA

      Delete